
У 2024-2025 навчальному році методична робота закладу спрямована на подальшу реалізацію методичної проблеми закладу “Удосконалення освітнього процесу в умовах безпечного освітнього середовища для успішної соціалізації особистості учня шляхом компетентнісної освіти на засадах сталості”. Методична робота як система цілеспрямованої, теоретичної, практичної, колективної та індивідуальної діяльності педагогів спрямована на підвищення педагогічної мобільності та професійної майстерності вчителів в усіх аспектах дає можливість виділити традиційно притаманні їй основні функції:
діагностичну, яка дає можливість виявити розрив між рівнем компетентності та вимогами до професійної діяльності вчителя на рівні встановлених державних
стандартів;
- відновлюючу, яка передбачає поповнення та поглиблення знань відповідно до змін у змісті освіти;
- коригуючу, яка передбачає внесення змін до науково-методичної інформації з урахуванням нових психолого-педагогічних теорій до потреб кожного вчителя;
- компенсаційну, яка сприяє оновленню знань і вмінь педагогів відповідно до потреб життя, формуванню професійної мобільності педагогів;
- прогностичну (випереджаючу), яка вимагає визначення знань та вмінь, необхідних педагогам у майбутньому;
- моделюючу, яка забезпечує розроблення перспективи та орієнтирів педагогічної діяльності;
У 2024-2025 навчальному році методична робота закладу спрямована на подальшу реалізацію методичної проблеми закладу “Удосконалення освітнього процесу в умовах безпечного освітнього середовища для успішної соціалізації особистості учня шляхом компетентнісної освіти на засадах сталості”.
Для вирішення цієї проблеми поставлені такі завдання :
- наукова підготовка педагогів;
- оволодіння інноваційними формами та методами навчання;
- пізнання вікових та психологічних особливостей учнів;
- оволодіння системою моніторингу результативності своєї педагогічної діяльності кожним вчителем та планування подальшої роботи, направленої на підвищення професійної майстерності;
- вивчення та застосування нових навчальних планів, програм, підручників, посібників тощо;
- діагностика та створення банку даних професійної підготовки педагогів;
- забезпечення високого наукового та методичного рівня навчання;
- удосконалення форм роботи по запровадженню нетрадиційних форм і методів організації навчання, інноваційних технологій та передового педагогічного досвіду;
- заохочування та залучення вчителів до науково-дослідницької та
експериментальної роботи;
- активізація співробітництва вчителя й учня на уроках, направлених на розвиток самостійної праці кожного здобувача освіти;
- активізація роботи з молодими вчителями;
- активізація роботи предметних методичних об’єднань вчителів з актуальних питань освітнього процесу;
- забезпечення методичною радою надання допомоги вчителям з питань реформування закладу, пов’язаних з впровадженням Концепції Нової української школи, формувальним оцінювання навчальних досягнень учнів;
- розширення ділових контактів з вищими навчальними закладами області, держави;
- підвищення практичної спрямованості у роботі методичної ради;
- активізація роботи учителів з метою розвитку природних здібностей учнів, творчої співпраці вчителя й учня та залучення до роботи в Малій академії наук;
- накопичення, популяризація та впровадження досвіду роботи педагогів в умовах утвердження нових форм організації освітнього процесу, зокрема, дистанційної, індивідуальної, змішаної.
- продовження використання в освітньому процесі комп’ютерно – орієнтованих технологій, інструментів дистанційного навчання;
- організація, інформаційно – методичне і нормативно-правове супроводження роботи з метою реалізації нормативно-законодавчих документів та регіональних програм з питань соціального захисту дітей.
З метою удосконалення особистісно орієнтованого спрямування усіх аспектів освітнього процесу, підвищення рівня педагогічної майстерності визначити, як основні, наступні форми методичної роботи:
Колективні форми роботи:
- педагогічна рада;
- методична рада;
- методична оперативна нарада;
- методичне об’єднання;
- методичні декади;
- педагогічні читання;
- психолого – педагогічні семінари;
Індивідуальні форми роботи:
- методичні консультації;
- співбесіди;
- наставництво;
- робота над методичною темою;
- атестація;
- курси підвищення кваліфікації;
- творчі звіти;
- самоосвіта вчителів;
- участь у професійних конкурсах;
- аналіз уроків;
- участь у методичних івентах.